Indhold:
-
Definition af målgruppe, interessenter, samarbejdspartnere. Ved du lige præcis, hvem du vil ramme, hvorfor, hvordan og med hvad?
- Definition af kanaler og prioritering. Ved du hvor dine kunder færdes og hvilke kanaler, der er de vigtigste at være synlige på.
- Definition af relevante emner og interesseområder. Ved du, hvad dine kunder gerne vil snakke om og have hjælp til?
- Udarbejdelse af kommunikationsstrategi. Har du en plan for hvor, hvordan og hvad I kommunikerer?
- Udarbejdelse af content plan. Slukker du ildebrænde med din kommunikation og laver 'vupti'-kommunikation i sidste øjeblik og med venstre hånd?
- Udarbejdelse af PR tekster, web tekster, content til sociale medier og web, film, grafisk materiale, rapporter osv.
- Definition af afsender. Skal du selv formidle dit budskab eller virker det bedre, hvis andre siger det?
- Få kommunikeret dine bæredygtige initiativer. Bruger du dine gode handlinger i din storytelling om dit brand?
Metode:
Arbejdsmetoden vil altid være en kombination af det, der giver mening for dig og din virksomhed uanset om det er workshops, interne og/eller eksterne analyser, rådgivning, eksekvering og/eller ekstra hænder til at drifte i en given periode. For os handler det om, at vi igennem dialog, viden og indsigt finder den bedste fremgangsmåde.
What's in it for me:
-
En gennemarbejdet kommunikationsstrategi, som tager udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi og igangværende kommunikation.
- Grundlæggende viden om målgrupper og deres færden på forskellige kanaler.
- Et kig udefra og ind. Hvordan fanger vi interessen hos vores kunder i kommunikationsstøjen.
Overblik og fremdrift via handlingsplaner, som du selv kan drifte.
- Færdige tekster til brug på de forskellige kanaler.
- Grundlæggende viden om brugen af kommunikation i branding.