dichmann | lauridsen


BÆREDYGTIG FORRETNINGSUDVIKLING


  • Rådgivning
    • Hvad hjælper vi med
    • ESG-Pakken
    • Klimaregnskab
    • Klippekort
  • Kurser og Workshops
    • Kursusoversigt
    • Workshops
  • Bag om
    • Hvem er vi
    • Vores kunder
    • Artikler
    • Vilkår
    • Kontakt

Kommunikation



Indhold:

  • Definition af målgruppe, interessenter, samarbejdspartnere. Ved du lige præcis, hvem du vil ramme, hvorfor, hvordan og med hvad?
  • Definition af kanaler og prioritering. Ved du hvor dine kunder færdes og hvilke kanaler, der er de vigtigste at være synlige på.
  • Definition af relevante emner og interesseområder. Ved du, hvad dine kunder gerne vil snakke om og have hjælp til?
  • Udarbejdelse af kommunikationsstrategi. Har du en plan for hvor, hvordan og hvad I kommunikerer?
  • Udarbejdelse af content plan. Slukker du ildebrænde med din kommunikation og laver 'vupti'-kommunikation i sidste øjeblik og med venstre hånd?
  • Udarbejdelse af PR tekster, web tekster, content til sociale medier og web, film, grafisk materiale, rapporter osv.
  • Definition af afsender. Skal du selv formidle dit budskab eller virker det bedre, hvis andre siger det?
  • Få kommunikeret dine bæredygtige initiativer. Bruger du dine gode handlinger i din storytelling om dit brand?


Metode:

Arbejdsmetoden vil altid være en kombination af det, der giver mening for dig og din virksomhed uanset om det er workshops, interne og/eller eksterne analyser, rådgivning, eksekvering og/eller ekstra hænder til at drifte i en given periode. For os handler det om, at vi igennem dialog, viden og indsigt finder den bedste fremgangsmåde.


What's in it for me:

  • En gennemarbejdet kommunikationsstrategi, som tager udgangspunkt i den overordnede forretningsstrategi og igangværende kommunikation.
  • Grundlæggende viden om målgrupper og deres færden på forskellige kanaler.
  • Et kig udefra og ind. Hvordan fanger vi interessen hos vores kunder i kommunikationsstøjen. Overblik og fremdrift via handlingsplaner, som du selv kan drifte.
  • Færdige tekster til brug på de forskellige kanaler.
  • Grundlæggende viden om brugen af kommunikation i branding.




dichmann | lauridsen



Signe Dichmann Andersen
sda@dichmannlauridsen.dk
+45 40259262

Jeanette Lauridsen
jla@dichmannlauridsen.dk
+45 51242649





By Dichmann V. Signe Dichmann Andersen, Assensvej 12, DK-5580 Nr. AAby CVR 40658688

Be Sustainable ApS V. Jeanette Lauridsen, Nørregade 43, DK-6580 Vamdrup CVR 40686002


Copyright ©

Alle rettigheder til denne side samt tilhørende indhold tilhører

Be Sustainable ApS & by Dichmann 2024